Wijkbezoek Pulhof

Op 20 november 2022

Vallend blad, wind en regen hield ons niet tegen om N-VA in de kijker te zetten op het kruispunt van de Marie-Josélaan en de Strijdhoflaan. Met Jenko, Jan, Conny, Janick en Madine zijn we er vroeg ingevlogen om alles op te bouwen en klaar te zetten. Eerste gedeputeerde van onze provincie Luk Lemmens, collega-voorzitter van Merksem Johan Builaert en Berchemse N-VA leden kwamen ons ook mee een hart onder de riem steken. Wegens dringend overleg konden onze gebruikelijk aanwezige stedelijke mandatarissen er nu niet bij zijn. Continue hadden wij grotendeels fijne en aangename gesprekken met onze buurtbewoners. De onderwerpen in verband met mobiliteit, sommige vormen van overlast en kwaliteit van het openbaar domein kwamen meermaals aan bod. We nemen ze mee naar onze volgende bestuursvergadering en zullen ons inzetten voor gevolg en actie op de bevoegde bestuurlijke echelons. Met onze enthousiaste ploeg kijken wij uit naar ons volgend wijkbezoek in het voorjaar 2023 op het Frans Jochemsplein.

vlnr: Janick Doré, Bart Vanderfeesten, Jenko Loret, Jan Dedecker, Evi Van der Planken, Rik Van Herpen, Magda Geers, Conny Budts, Madine Dohet & bezoekers.