Uw Berchemse kandidaten voor 9 juni

Op 27 maart 2024

Uw stem telt!

Een stem voor onze Berchemse kandidaten, is een stem voor meer Berchemse welvaart. Wij brengen uw lokale bezorgdheden in het Parlement:

Evi Van der Planken, (13de  effectief Federaal parlement)

45 jaar, woont én houdt van Berchem. Districtsburgemeester met 12 jaar bestuurservaring en gewezen advocate. Mama van 2 zonen, ‘mams’ van 2 plusdochters en terug toekomstig baasje van een hond. Enkel een grote N-VA kan zorgen voor een welvarende toekomst voor onze kinderen. Inspirerende leuze: “De ene generatie plant bomen. De andere generatie rust onder hun koele schaduw”. Haar favoriete Berchemse plek, de vijver van de Wolvenberg.

Hendrik Theunissen (3 de opvolger Europees parlement)

45 jaar en 20 jaar ervaring met het Europese en Vlaamse beleid als kabinetschef en fractiesecretaris. Inspirerende leuze (August Vermeylen): "Wij willen Vlaming zijn, om Europeeër te worden". Familieman met twee vrolijke zonen en een rockgitaar met als favoriete Berchemse plek: een bruisend Frans Van Hombeeckplein.

Amber Vermeiren ( 13de opvolger Vlaams parlement)

30 jaar en fiere inwoner van Oud-Berchem. Sociaal dier dat graag omringd is met vrienden, familie en kennissen. Als bestuurslid voor N-VA zet ze zich in voor een leefbare stad waar iedere burger zich Antwerpenaar voelt en dezelfde gemeenschapswaarden deelt: inclusief burgerschap, de Nederlandse taal en gelijke kansen voor iedereen.