WK Berchem lanceert eigen voetbalstickerboek

Op 2 juni 2014

Op zaterdag 21 juni vindt WK Berchem plaats. Die dag nemen 18 voetbalploegen van verschillende nationaliteiten uit het district Berchem het tegen elkaar op. Net zoals bij het echte wereldkampioenschap hoort daar ook een stickerboek bij. Het boek en de stickers zijn vanaf vandaag te krijgen bij horeca en handelaars in de buurt. Naar aanleiding van WK Berchem zijn er naast de wedstrijden ook allerlei leuke buurtactiviteiten zoals een picknick, een barbecue en heel wat animatie. Het volledige programma staat op www.ccberchem.be.

Net als vier jaar geleden brengt cultuurcentrum Berchem een eigen plakboek uit voor het WK Berchem op 21 juni. Op die dag nemen 18 voetbalploegen van verschillende nationaliteiten uit de buurt het tegen elkaar op. De meeste met een ontembare liefde voor het land van herkomst, sommige strijdend voor een adoptieland.

Het cultuurcentrum legde alle ploegen en spelers vast op de gevoelige plaat en liet stickers drukken van de verschillende groepsfoto’s. Iedereen kan die stickers gratis verzamelen door vanaf vandaag  langs te gaan bij plaatselijke winkels en cafés. Ook de stickerboeken zijn daar te krijgen.

Meer dan een voetbaltoernooi
Naast de wedstrijden biedt WK Berchem plaats voor een buurtpicknick, een barbecue, heel veel animatie met onder meer een levende sjotterkast, een springkasteel, een pannavoetbalwedstrijd tegen FT Antwerpen,  Kapsalon van Theater Savooi, grime, een landenmarkt en een muziekoptreden van El Juntacadaveres. Het volledige programma staat op www.ccberchem.be.

Verantwoordelijke schepen: Cindy Van Paesschen , districtsschepen voor cultuur.