Rouwregister voor Cor Vanlaer in districtshuis Berchem

Op 5 juni 2015

Naar aanleiding van het plotse overlijden van Cor Vanlaer, de voorzitter van de Berchemse districtsraad, wordt in het districtshuis van Berchem een rouwregister geopend.

Op donderdag 4 juni 2015 overleed Cor Vanlaer (74). Het Berchemse districtsbestuur betuigt zijn medeleven. “Wij zijn diep geroerd door het verlies van ‘onze Cor’”, zegt Evi Van der Planken, voorzitter van het districtscollege. “Berchem verliest een districtsraadsvoorzitter die zijn mandaat plichtsbewust uitoefende met respect voor alle fracties. Maar Berchem verliest vooral een trouwe vriend, een mooie warme man die voluit voor Berchem ging. Onze gedachten gaan uit naar zijn dochter, zijn kleinkinderen en de familie.”

Rouwregister in het districtshuis
Het district Berchem opent in overleg met de stad Antwerpen een rouwregister. Dat kan op zaterdag 6 juni van 8 tot 13 uur ondertekend worden in het Berchemse districtshuis (Grotesteenweg 150, 2600 Berchem). Daarna is het rouwregister daar beschikbaar op volgende tijdstippen:
·    dinsdag 9 juni van 8 tot 17 uur
·    woensdag 10 juni van 8 tot 17 uur