In beeld: Cindy van Paesschen

Op 4 januari 2012

Cindy is recent lid geworden van N-VA Berchem en woont sinds kort alle vergaderingen van N-VA Berchem actief bij. Zij kent ons district ook heel goed want ze woont ondertussen al meer dan 19 jaar in Berchem. Zij is getrouwd en heeft 2 kinderen (Kevin 16 en Kirsten 13 jaar). Samen met haar echtgenoot runt zij een bedrijf te Berchem, waar Cindy deeltijds in werkt, daarnaast besteedt ze bijzonder veel tijd aan het Berchems en Antwerps verenigingsleven en de werking van de scholen van haar kinderen. Cindy is gebeten door het politieke virus en wil ook haar steentje bijdragen om de N-VA-boodschap te verspreiden. “Ik vind het erg belangrijk om dicht bij de mensen te staan, om te voelen wat er leeft. Ik wil dan ook graag meewerken om Berchem nog aangenamer en mooier te maken voor de Berchemnaars.”

Cindy pleit onder meer voor de herwaardering van buurtscholen. Betreft mobiliteit wil zij bij de  heraanleg van straten en pleinen waken over het behoud van totaal aantal parkeerplaatsen in de buurt.

“Kwaliteitsvolle herbestemming van leegstaande winkelpanden is zeker ook een belangrijk aandachtspunt. De leegstand in het hart van Berchem, Driekoningen-en Statiestraat, maar ook de andere Berchemse winkelstraten, moet aangepakt worden”, stelt Cindy, “door wonen boven winkels te stimuleren via een strakker vergunningenbeleid en een districtspremie”.