Stille Krachten

Op 27 januari 2024
Lieselot en Ilse

Wist u dat Lieselot Keymis sedert vorige legislatuur tot op heden, de raadscommissies en de districtsraden in Berchem in goede banen heeft geleid?

Inderdaad, als raadsvoorzitter heeft zij tot tevredenheid en respect van meerderheid en oppositie, het democratische besluitvormingsproces in goede banen geleid. Wegens verhuis naar Borgerhout moest zij echter de voorzittershamer doorgeven.

Lieselot, al onze appreciatie voor je gedane werk. Het gaat je goed in ons buurtdistrict.

Voor onze fractie en bestuur was het snel duidelijk dat Ilse Jacques de juiste persoon was om Lieselot op te volgen. Ilse stond mee aan de wieg van N-VA in Berchem en heeft heel wat politieke waters doorzwommen en ervaring opgedaan, als Provincieraadslid, als lid van de partijraad, als schepen, via werkzaamheden in vele raden en commissies. Als sociaal verpleegkundige en ervaringsdeskundige heeft zij ook een bijzondere interesse voor problematieken bij personen met een handicap.

Ilse, alvast dank om deze bijzondere taak op te nemen. Je geniet al onze steun.

En, last but not least, Jan Cloots ‘Bakker Jan van de Gischotellei’, maakte vorige legislatuur al deel uit van de N-VA fractie. Hij legde terug de eed af en en vervoegt ons na het spijtige verlies van Janick Doré, als districtsraadslid. Welkom Jan.

Knap dat op de districtsraad van 22 januari  verschillende bestuursleden van N-VA Berchem hun steun kwamen betuigen. Tevens dank aan Etienne voor de mooie foto’s.