Spelpret in het Land van Agoramora

Op 26 juni 2015

Tijdens de zomervakantie zijn kinderen twee maal per week welkom in ‘Het Land van Agoramora’, voor Berchemse spelnamiddagen in het De Villegaspark en de Apollostraat.

De Berchemse jeugddienst nodigt alle kinderen van vier tot twaalf jaar uit om mee te spelen, dansen, knutselen of lezen in ‘Het Land van Agoramora’. Zes weken lang strijkt dit fictieve spelletjesland van 13 tot 16 uur neer in Berchem. Op donderdag in het De Villegaspark, op vrijdag op het pleintje in de Apollostraat. Er is telkens een thema van de dag zoals monsters, safari of Tour de France. De animatoren bieden er gratis speelpret voor de kleine bengels, maar geen opvang. Terwijl de (groot)ouders rustig genieten op een bankje, kunnen de kinderen een eindje verderop knutselen, sporten of spelen.

Programma

• De Villegaspark, De Villegasstraat: donderdagen 2/7, 9/7, 16/7, 23/7, 6/8 en 13/8, telkens van 13 tot 16 uur

• Plein Apollostraat, ter hoogte van huisnummer 56: vrijdagen 3/7, 10/7, 17/7, 24/7, 7/8 en 14/8, telkens van 13 tot 16 uur

Verantwoordelijke: districtsvoorzitter Evi Van der Planken